اجاره ماشین در فرودگاه امام

فرودگاه بین المللی امام خمینی در سال 1383 به بهره برداری رسید و با آغاز به کار آن، پروازهای بین المللی مبدا و مقصد تهران از فرودگاه مهرآباد به این فرودگاه منتقل شد.

با توجه به ماهیت و ماموریت منحصر به فرد این فرودگاه در شبکه حمل و نقل کشور و سودآوری بالای آن، با هدف افزایش درآمدهای غیرهوایی در ایران و تقویت جایگاه کشور در حمل و نقل هوایی، لجستیکی و مسافری و تقویت حمل و نقل بار، در پنجمین توسعه کشور، فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به وسعت 14 هزار هکتار به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تبدیل شد و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عنوان یکی از شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی فعالیت خود را آغاز کرد. توسعه در دسامبر 2014.

 

همچنین بخوانید : اجاره ون ارزان

شهر فرودگاهی امام خمینی یک مرکز تجاری بین‌المللی است که مرکز آن فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) است و در مسیر جاده تاریخی ابریشم که آسیا و اروپا را به هم پیوند می‌دهد و موقعیت شهر فرودگاهی در کریدور اقتصادی شرق آسیا – آسیای مرکزی و غرب آسیا قرار دارد. جاده ابریشم به عنوان یکی از اصلی ترین نقاط ترانزیتی با بهره گیری از شبکه های حمل و نقل موجود در ایران، همجواری با پایتخت ایران و تجارت ملی و همچنین بهره مندی از منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، از مزایای بی نظیر این یک مجموعه است

بیش از 40 شرکت هواپیمایی معتبر در فرودگاه امام خمینی (ره) با ظرفیت سالانه 10 میلیون مسافر فعالیت می کنند. از ایرلاین های معتبر خارجی می توان به لوفت هانزا، اتریش ایرلاینز، قطر ایرویز، آئروفلوت، امارات، ترکیش ایرلاینز و … اشاره کرد. شرکت های هواپیمایی داخلی ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم، معراج و … نیز در این فرودگاه فعالیت می کنند.

 

همچنین بخوانید : ترانسفر فرودگاه امام خمینی

 

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

در سال های اخیر مردم بیش از سایر وسایل نقلیه برای حمل و نقل داخلی و خارجی از خودرو استفاده می کنند و در حال حاضر استفاده از خدمات اجاره خودرو در ایران به بخش مهمی از سفر تبدیل شده است.

اگر به دنبال تجربه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی از رانندگی با ماشینی متفاوت هستید، اگر قصد سفری فراموش نشدنی را دارید، اگر به ایران سفر کرده اید و در مدت اقامت خود به ماشین نیاز دارید، یا اگر ماشین شما به هر دلیلی خراب شده است، قابل استفاده نبوده است. ، می توانید در این مدت اقدام کنید. ماشین مورد نیاز خود را اجاره کنید.

سوئیچ با داشتن ناوگان وسیع خودرو، جایگاه پیشرو در صنعت اجاره خودرو را به دست آورده است. مزایای اجاره خودرو از سوییچ بسیار خاص و متفاوت است و بر اساس استانداردهای جهانی خدمات اجاره خودرو را در سراسر ایران و سراسر جهان ارائه می دهد.

سوئیچ با گسترش و استقرار ایستگاه ثابت در فرودگاه امام خمینی و سایر شهرهای ایران، برای جلب رضایت مشتریان، خدمات اجاره خودرو بدون راننده، با راننده و ترانسفر را با ارائه طیف وسیعی از خودروها از کلاس اقتصادی تا لوکس ارائه می دهد.

شایان ذکر است برای اجاره خودرو شرایط خاصی لازم نیست و با ارائه مدارک شناسایی و تایید مدارک شغلی معتبر می توانید خودرو مورد نیاز خود را با شرایطی آسان در سراسر ایران از جمله اجاره  خودرو در استانبول  ،  اجاره خودرو در ترکیه  و …  اجاره ماشین در دبی  و غیره. ایستگاه های اجاره ای

قیمت اجاره خودرو بسته به تعداد روزهای اجاره، مدل خودرو و نوع قرارداد متفاوت است.

 

همچنین بخوانید : اجاره ون لوکس

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در فرودگاه امام 

مشتریانی که در فرودگاه امام خودرو بدون راننده کرایه می کنند باید حداقل بیست سال سن داشته باشند. داشتن گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل شش ماه اعتبار یکی از مهمترین مدارک برای اجاره خودرو می باشد.

در واقع به کسی که تمام مدارک لازم را داشته باشد، به جز گواهینامه رانندگی، خودرو اجاره داده نمی شود. مدارک شناسایی مورد نیاز شامل کارت ملی یا شناسنامه می باشد.

ارائه سند مالکیت یا قرارداد اجاره، ارائه سفته یا چک بانکی به ارزش بیست درصد قیمت روز خودروی اجاره ای و … از دیگر مدارکی است که شهروندان تهرانی باید به صرافی ارائه کنند.

همچنین افراد غیر شهروند تهران باید گواهی، کارت ملی، چک یا سفته به ارزش ۲۰ درصد قیمت روز خودرو، ودیعه نقدی و مبلغ کرایه خودرو بر اساس تعداد روزهای کرایه خودرو ارائه دهند. فرودگاه امام

مدارک مورد نیاز کارکنان دولتی و لشکری ​​شامل شناسنامه، اخذ گواهی کار عادی از محل خدمت، چک کارمندی بیست درصد قیمت روز خودرو می باشد. گردشگران خارجی بالای 20 سال که قصد اجاره خودرو در فرودگاه امام را دارند، گواهینامه رانندگی، اصل گذرنامه یا ویزا، بلیط رفت و برگشت، ودیعه نقدی یا وثیقه دریافت خواهند کرد.

پس از ارسال مدارک به سوییچ، می توانید خودرو را رزرو کنید. برای رزرو خودرو ابتدا باید خودروی مورد نظر را انتخاب کرده و تعداد روزهای کرایه شامل تاریخ دریافت و تاریخ بازگشت در حین انتقال را ذکر کنید.  در مرحله بعد، بین  اجاره ماشین بدون راننده در فرودگاه امام  یا  اجاره ون با راننده در فرودگاه امام یکی را انتخاب کنید.

امکانات فرودگاه: دسترسی به اینترنت، خدمات رسمی CIP، سالن ها، فودکورت، صرافی، هتل فرودگاه
. این روش ها عبارتند از: ماشین شخصی،  کرایه ماشین در فرودگاه امام خمینی    ، تاکسی فرودگاه ، مترو 
، همچنین  زرین غزال اولین شرکت اجاره ون در ایران با ایستگاه در فرودگاه امام خمینی است. در این ایستگاه می توانید خودروی مورد نیاز خود را در کمترین زمان تهیه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *