اجاره ون هیوندای h350

در صورتی که قصد دارید از مهمانان شرکت خود پذیرایی آبرومندانه داشته باشید و یا در مراسم و نمایشگاه هایی با تشریفات چشمگیر و مناسب شرکت کنید، پیشنهاد می شود از ون تشریفاتی هیوندای H350 با راننده تشریفاتی ویژه یکی از خدمات ویژه زرین غزال استفاده کنید.

همچنین بخوانید : اجاره ون لوکس

از ون هیوندای H350 با راننده استفاده کنید، ظرفیت 14 نفر را دارد و به دلیل ارتفاع زیاد سقف و همچنین به دلیل نیمه تخت بودن و فاصله صحیح بین صندلی ها، یکی از مناسب ترین هاست.

و h350 Hyundai Van راحت برای تورهای درون شهری، بین شهری و ترانسفر. فرودگاهی ویژه مدیران، مهمانان خارجی شرکت ها و همچنین سفرهای توریستی داخل ایران محسوب می شود

 

همچنین بخوانید : اجاره ون تویوتا هایس

برخی از مزایای اجاره ون هیوندای H350

 

ون هیوندای H350 ون لوکس و تجاری با ظرفیت 14 نفر مناسب برای سفرهای گروهی، ترانسفر فرودگاهی، تشریفات و نمایشگاه ها می باشد.

دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی با کیفیت، مانیتور، سانروف، راه پله برقی اضافی و صندلی های بسیار راحت است.

این خودرو مجهز به سیستم های امنیتی پیشرفته ای مانند سیستم پایداری خودرو، سیستم کنترل خودرو در شیب های تند، سیستم ترمز ضد لغزش، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و کپسول آتش نشانی می باشد.

 

همچنین بخوانید : اجاره ون بنز ویتو

هیوندای 14 نفره کاملا بیمه شده و دارای مجوز جاده ای می باشد. در مسیرهای درون شهری و بین شهری است و تمامی مسافران این ون اجاره ای بیمه هستند.

 

همچنین بخوانید : تاکسی ون دربستی

 

در هنگام اجاره ون با راننده، کلیه بازدیدها و معاینه فنی خودرو توسط راننده انجام می شود و در صورت بروز هرگونه خسارت ((از قبیل تصادف، خرابی خودرو و …)) هیچ گونه مسئولیتی در قبال مسافر ندارد.

در اجاره ون با راننده نیازی به ارائه مدارک و ضمانت خاصی ندارید، فقط باید زمان و مکان مورد نظر را مشخص کنید و راننده در نقطه شروع منتظر شما خواهد بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *