اجاره ون با راننده

شرایط اجاره ون با راننده در تهران

ون دارای ظرفیت ۱۰ نفر و ۱۰ چمدان است ون می‌تواند به‌عنوان خودرو تشریفات، تاكسی شهری و بین‌شهری، سرویس مدارس و آمبولانس مورد استفاده قرار گیرد. ون از زیبایی، ایمنی و فضای مناسب داخل كابین (سقف بلند) و قوای محركه خوبی نیز بهره‌مند است.

اجاره ون به صورت با راننده امکان‌پذیر بوده و تمامی مسئولیت‌ها و خسارات احتمالی بر عهده راننده است. همچنین می‌توانید با پیام دادن داخل واتس‌اپ به همکاران مجموعه رزرو خود را انجام دهید.

همچنین بخوانید : اجاره خودرو

ون دارای امکاناتی همچون کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، کمربندهای ایمنی در سه نقطه، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، سنسور دنده عقب، قفل مرکزی، قابلیت تنظیم پشتی صندلی‏‌های مسافرین، رینگ آلومینیومی، شیشه و آینه‌های برقی، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو از داخل كابین است.

 

همچنین بخوانید : اجاره ون ارزان

نکاتی در مورد اجاره ون با راننده از زرین غزال

  • به دلیل اجاره دادن ون با راننده از طرف شرکت، تمامی مسئولیت‌های خودرو بر عهده راننده شرکت خواهد بود و در صورت هر گونه خسارت، شما هیچ مسئولیتی نخواهید داشت.
  • جا و هزینه خواب و خوراک راننده نیز برعهده مسافران است.
  • بهتر است برای زمان‌بندی مناسب و دریافت خدمات به بهترین شکل، حداقل از ۲ روز قبل، رزرو ون موردنظر خود را نهایی کنید.
  • در صورت نیاز به زمان طولانی‌تر برای اجاره ون، با شرکت تماس بگیرید و هماهنگ کنید تا در صورت رزرو نبودن ون برای ساعات آینده و با پرداخت هزینه اضافی، ون برای زمان بیشتری با راننده در اختیارتان باشد.
  • تمامی رانندگان شرکت باتجربه هستند، با امور تشریفات آشنا می‌باشند و تسلط کافی بر مسیرها را دارند. همچنین برخی از رانندگان مسلط به زبان انگلیسی یا عربی نیز هستند و در صورت نیاز، می‌توانید نیاز خود را به راننده مسلط به زبان خاص را به هنگام ارسال اطلاعات در واتساپ، با کارشناسان در میان بگذارید.

همچنین بخوانید : اجاره ون لوکس

نحوه کرایه ون با راننده از تهران به سایر شهرهای ایران

برای کرایه ون لازم است مدل ون یعنی + برنامه سفر + مبدأ و مقصد + تاريخ، تعداد روز و ساعت را حداقل از یک هفته قبل، از طریق واتس‌اپ برای کارشناسان ما ارسال کنید. سپس کارشناسان زرین غزال در روزهای اداری، حداکثر تا ۲ ساعت، با شما تماس برقرار خواهند کرد.

همچنین بخوانید : اجاره اتوبوس

در صورت تأیید اطلاعات توسط کارشناسان و آزاد بودن ون، پیش‌فاکتور برای شما ارسال می‌شود و با پرداخت بیعانه، رزرو ون نهایی می‌گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *