اجاره ون بدون راننده

اجاره ماشین بدون راننده در زرین غزال

هنگام اجاره ون بدون راننده از زرین غزال، قوانین و شرایط ما به نوع ون و خدماتی که به شما ارائه می کنیم بستگی دارد و در نتیجه مدارک مورد نیاز نیز تغییر می کند.

این شرایط بر اساس قوانین بین المللی اجاره ون نوشته شده است. با مطالعه صفحه مدارک مورد نیاز برای اجاره ون می توانید در کمترین زمان ممکن از شرایط، قوانین و مدارک مورد نیاز هر یک از خدمات مطلع شوید .

همچنین بخوانید : اجاره ون با راننده

شرایط اجاره ماشین بدون راننده

اگر قصد اجاره ون بدون راننده را دارید، از تاریخی که خودرو در اختیار شما قرار می گیرد، تمامی مسئولیت های مربوط به خودرو بر عهده شما خواهد بود، پس خودروی ما را خودروی خود بدانید و مهماندار خوبی باشید.

لازم به ذکر است که هر خودرو زرین غزال دارای سقف مشخصی در روز است و در صورت تجاوز از حد مجاز، اجاره کننده موظف است برای هر کیلومتر اضافی (خودروهای ایرانی 250 کیلومتر، خودروهای خارجی 200 کیلومتر) و خودروهای فوق لوکس 150 هزینه پرداخت کند. کیلومتر).

همچنین حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده 3 روز است.

همچنین بخوانید : اجاره ون کمپر و کاروان

مدارک مورد نیاز برای اجاره ون بدون راننده

• شرایط سنی: داشتن حداقل 20 سال سن برای اجاره ون
• گواهینامه رانندگی: داشتن گواهینامه رانندگی با اعتبار حداقل 6 ماه
• مدارک شناسایی: امکان ارائه کارت ملی شخص اجاره
• برای ارائه گواهی اشتغال به کار: مدرک معتبر اشتغال یا محل سکونت شخص اجاره کننده ون
• ضمانت: ارائه چک یا سفته به ارزش خودرو
• ودیعه نقدی (ضمانت): پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه بسته به در مورد نوع ون (این مبلغ پس از بازگشت خودرو مسترد خواهد شد.)

قیمت اجاره ون در تهران بدون راننده

قیمت اجاره ون بدون راننده بر اساس نوع خودروی انتخابی مشتریان، تعداد روزهای کرایه خودرو و کیلومترهای طی شده در روز تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت اجاره خودرو بدون راننده می توانید به لیست قیمت اجاره خودرو مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان زرین غزال تماس حاصل فرمایید.

تضمین بهترین قیمت برای اجاره ماشین بدون راننده

ون های اجاره ای در زرین غزال با تضمین بهترین قیمت به متقاضیان اجاره داده می شود. مالک اکثر ون ها شرکت زرین غزال می باشد و به همین دلیل با قیمت مناسب تری نسبت به سایر شرکت ها از مشتریان پذیرایی می شود.

رزرو کرایه ون بدون راننده

اجاره روزانه ماشین بدون راننده برای حداقل مدت 3 روز داده می شود. شما می توانید بدون راننده از طریق واتساپ، ایمیل، اینستاگرام و با کارشناسان فروش در زرین غزال تماس بگیرید.

خودروی رزرو شده در محل مورد نظر شما تحویل داده می شود. توجه داشته باشید که با اپراتور ما می توانید ون را از هر نقطه از تهران و شهرستان ها تحویل بگیرید.

اجاره ماشین بدون راننده در سراسر کشور

اجاره خودرو  زرین غزال  اجاره ون بدون راننده را در تمام نقاط کشور ارائه می دهد. شما می توانید ماشین مورد نظر خود را در هر کجای ایران رزرو کنید. توجه داشته باشید که امکان تحویل خودروی رزرو شده در محل مورد نظر شما وجود دارد.

تحویل و بازگشت ون بدون راننده

تحویل و بازگشت خودرو های خودران به درخواست مشتری انجام می شود. تحویل و عودت خودرو در شهرهایی مانند: کرج، کاشان، شیراز، مشهد، کرمان، قزوین و یا در محل اقامت و هتل قابل انجام است. هنگام رزرو خودرو با زرین غزال می توانید محل و زمان تحویل و بازگشت خودرو را به کارشناسان ما بگویید.

توجه داشته باشید تحویل ون در محل درخواستی مشتری هزینه های اضافی را به همراه خواهد داشت که به عهده مشتری می باشد. تحویل به شرکت شامل هزینه انتقال نمی باشد.

حد مسافت پیموده شدهون های کرایه ای بدون راننده

هنگام اجارهون بدون راننده، هر یک از خودروهایزرین غزال دارای محدودیت مسافت پیموده شده در روز هستند و در صورت تجاوز از حد مجاز، اجاره‌کننده ملزم به پرداخت هر مایل اضافی است. سقف کارکرد خودروهای ایرانی 250 کیلومتر، خودروهای خارجی 200 کیلومتر وون های فوق لوکس 150 کیلومتر است.

قرارداد اجاره ون بدون راننده

پس از تایید مدارک شما توسط کارشناسان فروش، قرارداد شما ثبت می شود و با دریافت مبلغ اجاره، مبلغ ودیعه و ضمانت قرارداد در دو نسخه با مهر شرکت و امضای شما انجام می شود.

در مثال قرارداد اجاره ون بدون راننده، اطلاعات خودرو، اطلاعات اجاره کننده و اطلاعات دقیق شرایط اجاره ثبت می شود تا هیچ ابهامی برای شما مشتریان گرامی ایجاد نشود.

قوانین و شرایط برای گردشگران و هموطنان مقیم خارج از کشور

با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که به ایران سفر می کنند تمایل به اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده دارند. زرین غزال شرایط مناسبی را برای تمامی مسافران خارجی فراهم کرده است تا در کمترین زمان ممکن ون مورد نظر خود را اجاره کنند.
مدارک و شرایط مورد نیاز برای اتباع خارجی
• شرط سنی: حداقل 20 سال برای اجاره ون
• گواهینامه رانندگی: ارائه گواهینامه رانندگی بین المللی
• ضمانت: ارائه اصل گذرنامه یا کارت شناسایی
• سپرده نقدی (واریز): پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه بسته به نوع خودرو (این مبلغ پس از بازگشت خودرو مسترد خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *