اجاره ون کمپر و کاروان

همچنین بخوانید : اجاره اتوبوس

مسافرت با کمپر مسافرتی

در بسیاری از نقاط جهان، کمپ مسافرتی یکی از محبوب ترین و ایمن ترین راه ها برای سفر است. دلیل آن این است که هزینه کمی دارد و به شما امکان می دهد تعداد دفعات سفر را افزایش دهید.

علاوه بر این، بسیار راحت است زیرا به مکانی برای اقامت نیاز ندارید. دارای حمام، اتاق خواب و آشپزخانه. این امر آن را به یکی از روش های سفر برای طبقه متوسط ​​تبدیل می کند.

برخی افراد پس از رفت و آمد با کاروان ها روش زندگی خود را تغییر می دهند و به اصطلاح کمپینگ می شوند. به این ترتیب آنها می توانند از شهری به شهر دیگر سفر کنند و همزمان کار و زندگی کنند.

وقتی با کمپر سفر می کنید می توانید از طبیعت لذت ببرید و هزینه کمتری برای بازدید از مکان های مختلف بپردازید. ضمن اینکه به مرور زمان با قرار گرفتن در دل طبیعت علائم افسردگی از شما دور می شود.

چه می شود اگر به جای اینکه در پایان کار و بازگشت به خانه شجاعانه از راه بندان عبور کنید، می توانید از طبیعت دیدن کنید و غروب خورشید را تماشا کنید.

 

همچنین بخوانید : اجاره ون از مشهد تا تهران

 

هزینه های خرید کمپ مسافرتی چقدر است؟

حال اگر می خواهید کمپر مسافرتی بخرید، در نظر داشته باشید که هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. اول از همه، برای خرید خود کمپر باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

اگر ماشین خوبی دارید باید یک کمپر هم به آن اضافه کنید. در هر صورت، این کاری نیست که خودتان بتوانید انجام دهید، بنابراین باید آن را به یک متخصص بسپارید.

علاوه بر این، هزینه های تعمیر و نگهداری بالا است. سیستم تصفیه آب نیاز به تعویض دارد و منبع فاضلاب باید به طور مداوم تخلیه شود. همچنین باید در کمپر برق وجود داشته باشد.

شما هم برای پختن غذا و هم برای استفاده از وسایل الکترونیکی به برق شهری نیاز دارید.
همه این موارد باعث افزایش هزینه های اولیه شما می شود.

به همین دلیل، حتی با وجود اینکه افراد زیادی به زندگی با RV علاقه مند هستند، تعداد کمی می توانند آن را بپردازند. این گزینه دیگری را پیشنهاد می کند، یعنی اجاره یک کمپر.

 

همچنین بخوانید : اجاره ون برای سفر به گرگان

به جای خرید کاروان اجاره کنید

اجاره کاروان به جای خرید آنها ابتدا در آمریکا رایج شد. دلیلش اول از همه هزینه های بالای نگهداری و بعد سبک زندگی مردم بود. بسیاری از افراد دوست دارند برای تعطیلات و سفر به نقاط مختلف کشور کمپینگ اجاره کنند.

اما به دلیل شرایط زندگی و شغلشان نمی توانند به طور دائم در کمپینگ زندگی کنند.
پس بهتر است به جای خرید کاروان ها اجاره کنید. این موضوع در ایران هم همینطور است.

به خصوص به این دلیل که شرایط کشور اجازه اقامت دائم در کمپینگ را نمی دهد. دلیل اصلی آن کمبود امکاناتی مانند کمپینگ و مسکن دائمی است. در نتیجه با  اجاره خودرو در تهران  می توانید چنین آرزویی را محقق کنید و نگران نگهداری دائمی آن نباشید.

 

همچنین بخوانید : اجاره ون در قزوین

مزایای اجاره کمپ مسافرتی

اجاره کمپ مسافرتی مزایای زیادی دارد. اول از همه ما را با طبیعت آشتی می دهد، زیرا زندگی شهری ما را از طبیعت دور کرده است. مجوز کمپینگ مسافرتی همچنین می تواند یک تجربه ناب برای افرادی باشد که عاشق تجربه های جدید هستند.

همچنین می توانید به صعب العبورترین مکان ها سفر کنید و شب را در آنجا بگذرانید.
علاوه بر همه این موارد، اجاره کاروان برای افراد دارای فرزند کوچک بسیار راحت است. زیرا به کودک فرصت کسب تجربه می دهد.

او می تواند در دل طبیعت با انواع گیاهان و حشرات آشنا شود و از سنین پایین با طبیعت صلح کند.
همه این موارد باعث شده تا برخی از خانواده ها طرفدار جدی این نوع سفر باشند.

تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که سفر با یک کمپر هنوز در بافت فرهنگی ما یک اتفاق روزمره نیست. در نتیجه، ممکن است امکانات رفاهی کافی در شهرهای کوچک وجود نداشته باشد.

بنابراین قبل از رفتن به طبیعت حتما غذا، آب تمیز و کمک های اولیه بخرید. حتماً گیج بنزین را چک کنید تا در صورت لزوم باک را پر کنید.

 

همچنین بخوانید :

  1. اجاره ون تا شمال
  2. اجاره ون در تهران و سفر به تمام نقاط ایران

 

از کجا ون کاروان اجاره کنیم؟

از آنجایی که اجاره کاروان در ایران مشکل رایجی نیست، یکی از مشکلاتی که با آن مواجه خواهید شد احتمالاً محل اجاره خودرو است. پیدا کردن یک مرکز اجاره خودرو که نه تنها شهرت خوبی داشته باشد، بلکه دارای خودروهای ناوگان نیز باشد. کار سختی است.

موسسه اجاره ون زرین غزال با تیمی حرفه ای از کارشناسان خودرو; دارای انواع ماشین برای اجاره. علاوه بر کمپینگ ها و کاروان ها، می توانید یک لندکروز نیز از ما اجاره کنید.

همچنین بخوانید : اجاره ون تویوتا هایس ، اجاره ون هیوندای h350 ، اجاره ون بنز ویتو

به این ترتیب شما برای سفرهای جاده ای و جلسات شهری کاملا آماده هستید.
نکاتی وجود دارد که هنگام اجاره خودرو باید به آنها توجه کنید. اول از همه یک موسسه با مجوز و مجوز معتبر پیدا کنید.

موسسه مورد نظر شما باید خودروهای متنوعی را با شرایط متعارف به شما ارائه دهد. گرفتن گارانتی برابر با قیمت خودرو یک مشکل رایج است.

اما پس از تحویل خودرو این گارانتی را پس می گیرید. علاوه بر این، این موسسه باید کاربران راضی داشته باشد. به همین دلیل است که می توانید به آنها اعتماد کنید.

 

همچنین بخوانید : ترانسفر فرودگاه امام خمینی و تاکسی فرودگاه

 

معتبرترین آژانس برای اجاره ون کمپر مسافرتی

مطمئن ترین شرکت اجاره ون زرین غزال است زیرا نه تنها لیست متنوع و به روزی از اجاره ون لوکس و اجاره ون ارزان را ارائه می دهد. علاوه بر این، شرایط اجاره نیز بسیار مناسب است.

اگر قصد اجاره خودرو با راننده را دارید، تنها باید مبلغ اجاره روزانه و هزینه های نظافت خودرو را بپردازید. در غیر این صورت نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *