اجاره ون تشریفاتی

اجاره ون تشریفاتی

,

 

اجاره ون تشریفاتی یکی از مهمترین ترین خدمات اجاره ون در شرکت زرین غزال محسوب می شود که ماهانه درخواست های  بسیاری در  خصوص اجاره ون برای استفاده های تشریفاتی به انجام میرسد.

در این مقاله قصد داریم تا  شما را با ون های تشریفاتی و روند اجاره ون تشریفاتی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

اجاره ون تشریفاتی

انواع ون تشریفاتی

2 نوع ون تشریفاتی رایج در کشور عزیزمان ایران برای اجاره ون فرودگاه و یا ترانسفر فرودگاهی  تشریفاتی لاکچری وجود دارد.

که میتوان به

اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با این سه ون و بهترین انتخاب در خصوص اجاره ون لازم است تا امکانات این دو ون محبوب را با جزییات بررسی کنیم.

 

اجاره ون تشریفاتی تویوتاهایس

تویوتا هایس خودرویی بسیار زیبا با صدای موتور بسیار پایین، است که محبوبیت زیادی بین اقشار مردم دارد .

این ون ژاپنی معروف دارای گیربکسی اتوماتیک 6 سرعته است و کار را برای رانندگان بسیار آسان کرده زیرا تمام آینه ها بصورت برقی کنترل شده، مجهز به مانیتور جلو و گرم کن صندلی برای راننده و شاگرد میباشد.

اما برای اجاره ون تشریفاتی خوب است کمی درباره امکانات این تویوتا هایس را برای مسافران را بررسی کنیم.

ظرفیت تویوتا هایس برابر 12 و 14 نفر دارد. سیستم سرمایشی و گرمایشی تویوتا هایس بسیار قوی و متناسب با دمای هر منطقه ای تعبیه شده تا در سفر ها به هیچ عنوان مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

صندلی های کابین خودرو بسیار جا دار و راحت طراحی شده تا این ون ژاپنی انتخاب اول استفاده کنندگان برای سرویس های اجاره ون  تشریفاتی قرار بگیرد.

از این رو این خودرو در تمام مناطق ایران کار آمد است. و در عین حال آلودگی بسیار کمی برای محیط زیست دارد که این هم دلیلی بر مورد توجه قرار گرفتن تویوتا در ایران تاثیر گذار بوده است.

 

همچنین بخوانید :اجاره ون لوکس

ویژگی های ون تویوتا هایس

این خودرو مجهز به صفحه نمایش با قابلیت پشتیبانی از USB است .و از شمار ویژگی های این ون تشریفاتی میتوان به سیستم پارک اتوماتیک و شیشه های سولار ، پنجره های عقب که به صورت ریلی و کشویی طراحی شده است نامبرد .آینه الکترو کرومیک برای دید بهتر در شب ، آینه های خارجی الکترو کرومیک برقی ،کی لس و سیستم تهویه مطبوع برای دفع بوی بد داخل کابین، و سیستم کنترل کیفیت هوا ، سیستم تهویه مطبوع برای صندلی ها و سرنشینان عقب از نوع دستی و سنسور و دوربین دید عقب است.

که انتخابی ایده آل برای اجاره ون تشریفاتی میباشد.

مشخصات فنی تویوتا هایس

سیستم ورود بدون کلید-سیستم ضد سرقت به همراه ایموبلایزر (immobiliser)– روکش کرومی دستگیره داخلی دربها – تنظیم کننده عمودی صندلی راننده – برف پاک کن  – گل پخش کن – کولر با دریچه عقب – فرمون هیدرولیک تلسکوپی – شیشه برقی با محافظ – ریموت کنترل – گرم کن شیشه عقب تایمردار –  گیربکس 5 دنده خودکار – آینه داخل ضد انعکاس نور – تنظیم کننده ارتفاع نور چراغ

است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *