اجاره ون معلولین

اجاره ون ویژه معلولین

در این مطلب به معرفی خدمت جدیدی از زرین غزال میپردازیم اجاره ون برای معلولین.
ون ها خودرو های خاصی جهت جابه جایی افراد با تعداد بالا می باشند.که ازآنها می توان جهت گردش در شهر و یا مسافرت های طولانی مدت با تعداد نفر بالا استفاده نمود.متاسفانه در جهان و خصوصا کشور ما، به علل مختلف همچون تصادفات، جنگ و …. تعداد معلولین کم نبوده و درصد قابل توجهی از جامعه را تشکیل می دهند.
این اشخاص جهت جابه جایی در داخل و خارج از شهر با مشکلات و سختی های زیادی مواجه هستند.به همین علت ون های مخصوصی برای جابه جایی این افراد ساخته شده و در دسترس آنها قرار گرفته است.

همچنین بخوانید : اجاره اتوبوس 

فرق ون های مخصوص معلولین:

در برخی از ون ها درب ورودی در کنار ون قرار دارد که با استفاده از رمپ ویلچر که در این قسمت اتوماتیک بوده، فرد مورد نظر به سادگی با استفاده از آن سوار ون می شود.

در برخی از ون ها علاوه بر درب ورودی کناری درب ورودی دیگری هم از پشت ون خواهند داشت که با استفاده از رمپ ویلچر سوار ون  خواهند شد منتهی با این تفاوت که رمپ های ویلچر پشت ون اغلب دستی می باشند.

 

اجاره ون با قابلیت حمل ویلچر

در این مورد دو نمونه از ون ها را برایتان معرفی خواهم کرد که شما افرادی که نیاز به کمک جهت جابه جایی را دارید بتوانید از این ون ها خیلی راحت بهره ببرید.

 

اجاره ون تویوتا هایس

تویوتا از شرکت های خودرو سازی واقع در ژاپن می باشد که در زمینه خودرو و ون ها بسیار پیشرفته است.
ون های تویوتا یکی  از نرم ، راحت و قدرتمند ترین ون های موجود در بین ون های دیگر بازار می باشد که شما می توانید از این ون در تمام نقاط کشور استفاده کنید.

 

اجاره ون تویوتا هایس برای معلولین

تویوتا ون های مخصوصی برای جابه جایی افراد  نیازمند به کمک (معلولین ) جهت جابه جایی  در نظر گرفته که در ادامه بعضی از ویژگی هایش را به شما معرفی خواهم کرد.

ظرفیت این ون 12تا14 نفر می باشد و بسیار جادار و راحت می باشد، از سیستم گرمایشی/ سرمایشی بسیار خوبی برخوردار است واز این ون در گردش داخل شهری و مسافرت های بین شهری نیز می توان استفاده نمود.

این ون یکی از محبوب ترین و پر درخواست ترین ون های موجود در ایران می باشد که بیشتر افراد جهت مسافرت، گردش در شهر، تشریفات و ….. از این  ون استفاده می کنند.

این ون جدا از موارد بالا مزیت خوبی که دارد از رمپ های ویلچر ویژه معلولین برخوردار می باشد که معلولین هم می توانند بدون هیچ نگرانی از این ون استفاده کنند.

این ون به علت مصرف سوخت اقتصادی و قیمت خوبی که دارد باعث شده تا خیلی از افراد از این ون جهت تشریفات، مسافرت ها و . . . .  کار ها استفاده می کنند.

در جنوب کشور ون تویوتا هایس و بطور کلی خودرو های برند تویوتا بسیار محبوب هستند زیرا هم در گرد و خبار ها و هم در گرما های شدید هیچ ضعفی از خود نشان نمی دهند.

هزینه کرایه ون نسبت به خدمات و سرویسی که می خواهید متغیر خواهد بود.

 

اجاره ون هیوندای برای معلولین

هیوندای یکی دیگر از شرکت های خودروسازی است که در کشور کره جنوبی قرار دارد که در زمینه ساخت خودرو و ون ها تا کنون خیلی پیشرفته و خوب عمل کرده است.

این ون برخی ویژگی هایی  را دارد که شاید از ون تویوتا هایس برای برخی ها بهتر باشد که این ویژگی هارا برای شما در ادامه خواهم گفت:

این ون برخلاف تویوتا هایس ابعاد بزرگتری دارد و طبیعتا تعداد نفر بیشتری را می تواند جابه جا کند. این ون توانایی جابه جایی13 تا 17 نفر را دارد و برای گردش و مسافرت های پر تعداد مناسب تر خواهد بود. همچنین این ون مانند ون قبلی دارای رمپ ویلچر می باشد که معلولین گرامی می توانند از آن جهت جابه جایی های خود استفاده کنند.

از آن جایی که معیار لوکس بودن در سفر، خیلی اهمیت زیادی ندارد انتخاب بهتری می باشد.

این ون در دسته خودروهای لوکس و معمولا با کاربری تشریفات هتل ، نمایشگاه و تاکسی فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف سوخت بهینه این خودرو موجب شده این خودرو از ون های کم مصرف جاده های داخلی و خارجی شهر باشد.

برای راحتی سفر و گردش های شما می توانید ون ها را به همراه راننده های خوش برخورد و ماهر کرایه کنید.

ون ها به صورت کامل و سرنشینان آنها هم به طور کامل تحت پوشش بیمه هستند.

بعلاوه این موارد، می توانیم خیال شما را از نظر سلامت فنی ون ها راحت کنیم، ون ها قبل از تحویل به شما عزیزان توسط کارشناسان به صورت کامل سرویس می شوند.

از نظر هزینه ای اجاره ون تویوتا هایس سقف بلند  نسبت به ون هیوندای سقف بلند به صرفه تر می باشد.

تمام ون ها تحت پوشش بیمه می باشند.

ون ها تمیز و کم کارکرد هستند.

ارزان ترین قیمت نسبت به خدمات ارائه شده.

کرایه ون ها به همراه راننده در صورت درخواست شما امکان پذیر می باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *